Kuopion kaupungin vaikuttavuusviestintä
Loin vuonna 2018 Kuopion kaupungin vaikuttavuusviestinnän suunnitelman ja vaikuttamisen matriisin sekä kirjoitin sisältöjä Kuopio High Lights -sivustolle, joka kokoaa tärkeimmät ja viimeisimmät tiedot Kuopiosta.
Vaikuttavuusviestinnän tavoite on, että kaikki kaupungin sidosryhmät (erityisesti poliittiset päättäjät) puhuvat Kuopion kärkihankkeista ja tärkeistä teemoista samalla tavalla. Vaikuttavuusviestinnän suunnitelman yhteydessä luotu matriisi muodostaa rungon vaikuttavuusviestinnän kokonaisuudelle.
Loin vaikuttavuusviestinnän suunnitelman määrittelemällä Kuopion kaupungin viestinnän tärkeimmät kohderyhmät ja kanavat, kokoamalla kaupungin tärkeimmät teemat yhteen ja suunnittelemalla sovellettavat työkalut viestien jalkauttamiseen. Suunnitelmassa otettiin huomioon myös vaikuttavuusviestinnän seurannan mittarit.
Kuopio High Lights -sivustolle tuotin lyhyitä hissipuhemaisia tietoiskuja Kuopion kärkihankkeista ja -teemoista, kuten saavutettavuudesta, hyvinvoinnista ja kasvusta sekä osaamisesta. Tietoiskut toteutettiin muun muassa Kuopion kaupunginjohtaja Jarmo Pirhosen, elinkeinojohtaja Jukka Pitkäsen ja Kuopion alueen kauppakamarin silloisen toimitusjohtajan Silja Huhtiniemen haastatteluiden pohjalta.
Yksi osa vaikuttavuusviestintää on keväällä 2020 toteutettu Kuopio by Nature -lehti, johon tuotin yhteistyökumppanini kanssa kaikki artikkelit.
05.10.2023 Viestintä- ja markkinointityöt Simetek Works Oy:lle
01.10.2021 Kuopion kaupungin vaikuttavuusviestintä
04.09.2020 Viestintä- ja markkinointityöt Spindeco Technologies Oy:lle
15.08.2020 Koivumäen kartanon viestintästrategia ja viestintätoimet
29.07.2020 Kuopion Vanhustenkotiyhdistys ry:n historiikin ulkoasun suunnittelu ja taitto
01.07.2020 Viestintä- ja markkinointityöt Suomen Teollisuusmerkinnälle
10.06.2020 Kuopio goes Shanghai -projekti
10.05.2020