sisältöstrategia

sisältöjen suunnittelu

Sisältöstrategia pitää sisällään sosiaalisen median ja verkkosivujen sisältöjen pitkäjänteisen suunnittelun ja aikataulutuksen. Sisältöstrategian ansiosta sisällöt tavoittavat oikean kohderyhmän oikeaan aikaan ja niiden julkaiseminen on helppoa ja oikea-aikaista keskellä kiireistä arkea.

Aikataulu vuosikelloon

Sisältöjen aikatauluttamisessa käytämme apuna vuosikelloa, johon lisäämme suunnitellut sisällöt, kampanjat ja niiden budjetit. Aikataulutus voidaan tehdä asiakkaan toiveiden mukaan kuukausittain, neljännesvuosittain tai vaikka puolen vuoden välein.

Toteutuksen suunnittelu

Sisältöstrategiassa voidaan ottaa huomioon myös eri toimenpiteiden toteuttajat, jolloin esimerkiksi somesisältöjen jakamisvastuu on etukäteen määritelty. Myös videoiden tai graafisten materiaalien tuotanto on mahdollista aikatauluttaa.

Esittelyssä:
SISÄLTÖMARKKINOINTI
Tutustu