Digimarkkinointi
Digitaalinen markkinointi eroaa perinteisestä markkinoinnista erityisesti vuorovaikutteisuutensa ansiosta. Yleisöllä on mahdollisuus reagoida jaettuun viestiin tai tutustua lisää aiheeseen. Kiinnostavat ja yleisölle hyödylliset sisällöt parantavat digimarkkinoinnin purevuutta.
Suunnittelemme sosiaalisen median kampanjat tukemaan viestintästrategiassa määriteltyjä tavoitteita. Markkinointikanavina voivat toimia esimerkiksi Facebook, LinkedIn ja Instagram, ja sisältöinä teksti-, kuva- ja videosisällöt tai niiden yhdistelmät. Tutustu myös viestintäpaketteihimme.
Google-markkinointi koostuu hakusana- tai display-kampanjoista. Mainonta voi olla kuukausittaista tai tietyn aiheen ympärille rakennettu kampanja. Paras lopputulos saavutetaan, jos mainonnan vaikuttavuutta seurataan ja kampanjaa muokataan tulosten mukaan.